Vind zelf uw antwoord:

Hulp op afstand

Paradigit kan u ondersteuning bieden bij uw computerproblemen, door op afstand op uw computer mee te kijken. Door middel van deze ondersteuning zijn wij (uiteraard met uw toestemming) in staat via een beveiligde omgeving toegang te krijgen tot uw computer. Zo kunnen wij uw computerprobleem zo snel mogelijk oplossen.

Waarin wordt ondersteuning geboden?

Wij geven ondersteuning bij vragen over hardware gekocht bij Paradigit, denk hierbij aan:

  • De installatie van printers, drivers en software
  • Het verhelpen van draadloze verbindingsproblemen
  • Het instellen van e-mail
  • Het instellen van routers
  • Het plaatsen van een bestelling

Een afspraak maken

U kunt telefonisch een afspraak maken voor hulp op afstand. Deze afspraak wordt gemaakt op werkdagen tussen 12.00 en 20.00 uur, maar ook op zaterdag tussen 10.00 en 15.00 uur.





Voorwaarden bij Hulp op afstand

  • De hardware en/of software is aangeschaft via de webshop.
  • De fabrikant dient support te geven op de combinatie tussen de hardware en/of software. Dit kijken wij voor u na, voordat we u helpen.
  • U dient een geldige factuur te kunnen tonen.
  • De hardware en/of software dient niet ouder te zijn dan 2 jaar.
  • Ondersteuning is op afspraak en beschikbaarheid, met een maximale tijdsduur van 30 minuten.
  • U dient een goed werkende, bij voorkeur bekabelde, internetverbinding te hebben.
  • Aan deze ondersteuning zijn geen extra kosten verbonden. Let op! Wel gelden de normale telefoonkosten op basis van lokaal tarief.
  • Er wordt geen garantie op de ondersteuning geboden.

Op onderstaande vragen kunnen wij geen ondersteuning op afstand bieden.

  • Verwijderen van virussen, spyware en SPAM
  • Opschonen van systemen
  • Internetproblemen veroorzaakt door de provider
  • Gebruiksklaar maken van uw nieuwe computer of laptop
  • Overzetten van data
  • Herinstallatie van uw systeem
  • Uitvoeren van een BIOS update

 

Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk