Vind zelf uw antwoord:

Status bestelling

Na het plaatsen van een bestelling ontvangt u een e-mail met hierin uw orderbevestiging. Daarnaast kunt u in de Mijn Paradigit omgeving uw orderstatus controleren.

Uw bestelling staat na verzending niet meer bij uw orderoverzicht, maar kunt u terugvinden bij de tab facturen.

Wanneer uw bestelling is verzonden ontvangt u een Track & Trace nummer. Met dit nummer kunt u volgen waar uw pakket is.

Als u voor 23:30 uur besteld en de producten zijn allemaal op voorraad wordt, afhankelijk van uw bezorgkeuze, uw bestelling de volgende werkdag geleverd.  

Let op! Met uitzondering als u voor de betaalmethode bankoverschrijving heeft gekozen.


Orderverloop:

  1. U plaatst een order
  2. U ontvangt per e-mail een orderbevestiging
  3. Zodra uw order klaar staat voor verzending wordt er een e-mail met track en trace code verstuurd waarmee u de zending kunt volgen
  4. Uw pakket wordt bezorgd
  5. U ontvangt per e-mail de aankoopfactuur

Andere klanten wilden ook weten:

Wat gebeurt er als u niet thuis bent?

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten leveren?

Alle vragen over de bezorging van uw bestelling..


Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk