Vind zelf uw antwoord:

E-mail contact

In ons Helpcenter vindt u oplossingen voor uw problemen en antwoorden op uw vragen. Als u er via deze weg niet uitkomt kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.

  1. De snelste weg? Typ uw vraag of probleem in de zoekbalk
  2. Kunt u het niet vinden? Geef uw vraag rechtsonder in bij de Help button en stuur een e-mail
  3. Wilt u liever iemand spreken? Neem dan telefonisch contact met ons op

De meeste klanten wilden weten

  1. Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
  2. Hebben jullie het product ook in AZERTY uitvoering?
  3. Hoe lang heb ik recht op garantie?
  4. Hoe meld ik een reparatie aan?
  5. BTW teruggave / Intracommunautaire levering

U kunt er voor kiezen om uw vraag, opmerking of probleem aan ons door te geven via e-mail. De servicedesk reageert binnen 2 werkdagen op uw verzoek.

  1. Klik rechtsonder op de button
  2. Typ uw vraag en geef enter
  3. Indien uw vraag niet gevonden wordt, klik op de button

Het kan zijn dat u een verouderde browser heeft en dat de Help button niet zichtbaar is. Klik dan hier.


Heeft u een defect en wilt u een reparatie aanmelden?

Ga naar het reparatieformulier.


Hebt u meer vragen? Een aanvraag indienen
Mogelijk gemaakt door Zendesk