In ons Helpcenter vindt u oplossingen voor uw problemen en antwoorden op uw vragen. Als u er via deze weg niet uitkomt kunt u natuurlijk altijd contact met ons opnemen.
- De snelste weg? Typ uw vraag of probleem in de zoekbalk
- Kunt u het niet vinden? Geef uw vraag rechtsonder in bij de Help button en stuur een e-mail
- Wilt u liever iemand spreken? Neem dan telefonisch contact met ons op
De meeste klanten wilden weten
- Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
- Hebben jullie het product ook in AZERTY uitvoering?
- Hoe lang heb ik recht op garantie?
- Hoe meld ik een reparatie aan?
- BTW teruggave / Intracommunautaire levering
U kunt er voor kiezen om uw vraag, opmerking of probleem aan ons door te geven via e-mail. De servicedesk reageert binnen 2 werkdagen op uw verzoek.
- Klik rechtsonder op de button
- Typ uw vraag en geef enter
- Indien uw vraag niet gevonden wordt, klik op de button
Het kan zijn dat u een verouderde browser heeft en dat de Help button niet zichtbaar is. Klik dan hier.
Heeft u een defect en wilt u een reparatie aanmelden?
Ga naar het reparatieformulier.